# Pokémon founded lands 2.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
# Pokémon founded lands 2.

# Pokémon founded lands roolipelin viralliset foorumit.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Mieti tarkkaan pokémonisi!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Tornado
Admin
Tornado


Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 15.10.2007

Mieti tarkkaan pokémonisi! Empty
ViestiAihe: Mieti tarkkaan pokémonisi!   Mieti tarkkaan pokémonisi! EmptySu Loka 28, 2007 10:10 am

Jos mietit mikä pokémon olet, kannattaa miettiä tarkkaan. Olen nähnyt monia pokémon paikkoja, jotkut ovat täynnä Charmandereja ja muita suosittuja pokémoneja. Ei kannatta valita pokémonia aina lempi pokémonin mukaan, järkevämpää olisi esimerkiksi katsoa netistä pokémoneita ja listata sitten vaikka kymmenen suosikkia. Sitten kannattaa miettiä mikä on erikoinen (eli harva roolipelaa sitä) tai miettiä mitä sinun olisi helppo roolipelata. Jos kaikkia pokémoneja olisi ainakin yksi, PFL olisi värikkäämpi ja enemmän oikeaa pokémon maailmaa muistuttava. Vaikka olisi hyvä roolipelata harvinaisempaa pokémonia, pitää täällä tietysti Charmandereita ja Treeckojakin olla. Jos yksi pokémon voi kehittyä moneksi eri pokémoniksi (esim. Eevee) voi niitä olla enemmänkin, mutta kehitykkää eri muodoiksi.

Laittakaa kaikki tähän viestiketjuun, mikä pokémon olet, (nimenomaan pokémon, ei kouluttaja tai vastaava) jotta kaikkien olisi helpompi miettiä mitä pokémoneja ei ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Flyd
Admin
Flyd


Viestien lukumäärä : 88
Location : Suomi, espoo.
Registration date : 01.08.2007

Mieti tarkkaan pokémonisi! Empty
ViestiAihe: Vs: Mieti tarkkaan pokémonisi!   Mieti tarkkaan pokémonisi! EmptySu Loka 28, 2007 10:35 am

Tosin, on myös lauma pokemoneja. Joita juuri tarvitsee olla paljon. Mutta joo, niitä voi miettiä sitten joskus kun on enempi liittyjiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.pokemonfoundedlands.tk
Aileen
Moderaattori
Aileen


Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 29.08.2007

Mieti tarkkaan pokémonisi! Empty
ViestiAihe: Vs: Mieti tarkkaan pokémonisi!   Mieti tarkkaan pokémonisi! EmptySu Loka 28, 2007 11:04 am

Minä aijon olla Zubat, toki voin muukin olla, katsotaan nyt. Mutta näillä näkymin olen Zubat.

Tulivain mieleeni, että kun noita esittelyjä saadaan tehtyä, voisi aina esittelyyn liittää jokainen tyyliin eisttely Charmaderistä ja Charmanderia ropettajien hahmojen lista? Jokainen ilmoittautuisi siihen esittelyyn? Helpottaisi katsomista.


Viimeinen muokkaaja, pvm Ma Loka 29, 2007 4:52 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Tornado
Admin
Tornado


Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 15.10.2007

Mieti tarkkaan pokémonisi! Empty
ViestiAihe: Vs: Mieti tarkkaan pokémonisi!   Mieti tarkkaan pokémonisi! EmptySu Loka 28, 2007 11:25 am

Itse olen Miltank. Poikkeuksellisesti miespuolinen.
Saatan vaihtaa Phanpyksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mieti tarkkaan pokémonisi! Empty
ViestiAihe: Vs: Mieti tarkkaan pokémonisi!   Mieti tarkkaan pokémonisi! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mieti tarkkaan pokémonisi!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
# Pokémon founded lands 2. :: Hahmoluokat ja Pokémonit. :: Vapaavalintaiset Pokémonit.-
Siirry: